Twój koszyk jest obecnie pusty!
Zasady zwrotu i wymiany towaru
Informacje ogólne
Nasza polityka zwrotów i reklamacji obejmuje okres 14 dni. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 14 dni, nie możemy zaoferować Ci pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany. Zwrotom i wymianie nie podlegają towary personalizowane (z dodatkowym własnym nadrukiem), w przypadku wad jakościowych, ilościowych takie towary podlegają procedurze reklamacji.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Aby dokonać zwrotu, wymagany jest dowód zakupu (faktura). Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji: 14 dni z momentu otrzymania towaru, maksymalny czas realizacji zamówienia 14 dni liczone od daty potwierdzenia – przyjęcia do realizacji.
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail, aby powiadomić Cię, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a kwota automatycznie zwrócona taką metodą płatności jaka została użyta przy zamówieniu w ciągu 14 dni.
Opóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy
Jeśli do tej pory nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową. Może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często mija trochę czasu na przetworzenie, zanim zwrot zostanie zaksięgowany.
Jeśli wykonałeś wszystkie powyższe czynności, a mimo to nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem {email address}.
Przedmioty wyprzedażowe
Tylko przedmioty w regularnej cenie mogą zostać zwrócone. Przedmioty wyprzedażowe nie podlegają zwrotowi.
Wymiany
Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić je na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres {email address}
Zwroty wysyłka
Aby zwrócić produkt, należy go wysłać na adres podany przez nas drogą mailową po otrzymaniu od Państwa mailowej informacji o chęci zwrotu/ wymiany/ reklamacji towaru.
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w celu zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od zwrotu.
Czas dostarczenia wymienionego produktu może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania.
Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi wysyłki z możliwością śledzenia lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.
Potrzebujesz pomocy?
W przypadku pytań dotyczących zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt pod adresem {email}.
East Consulting Łukasz Stendera, ul. Poznańska 11/2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP: 6222692898, telefon: +48 573 588 141