Twój koszyk jest obecnie pusty!
Regulamin
I. Informacje o firmie
Właścicielem witryny i sklepu internetowego tanieplomby.pl jest firma East Consulting Łukasz Stendera z siedzibą pod adresem ul. Poznańska 11/2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, wpisana do Krajowego Rejestru Urzędu Podmiotów Gospodarki Narodowej pod numerem Regon: 364633460, NIP: 622-269-28-98
II. Składanie zamówienia
1. Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej tanieplomby.pl
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, z wyłączeniem okresów przerw technicznych określonych komunikatem informacyjnym zamieszczonym na stronie sklepu.
3. Składanie zamówień na asortymenty oferowane w sklepie internetowym możliwe jest po dokonaniu rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, zamieszczonego na stronie Sklepu (zakupy przez rejestrację) albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych, umożliwiających realizację zamówienia (zakupy bez rejestracji).
4. Klient sklepu internetowego składa wiążącą ofertę nabycia towarów po przejściu całej procedury składania zamówienia na stronie internetowej sklepu tj. po zaakceptowaniu „Regulaminu sklepu”, poprzez kliknięcie na przycisk „Kupuję i płacę”.
5. Zakupione towary wysyłane są pod adres dostawy wskazany w formularzu zamówień w ciągu 1-3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem i płatności elektronicznych, bądź 1-3 dni roboczych od dnia zaksięgowania należnej wpłaty w przypadku płatności tradycyjnym przelewem. Czas dostarczenia przesyłki za pośrednictwem kuriera do 2 dni roboczych liczonych od dnia wysłania paczki przez sklep internetowy.
6. W sytuacji braków magazynowych spowodowanych chwilową niedostępnością wybranego towaru sklep internetowy skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dalszej realizacji zamówienia. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedpłaty, kwota za niezrealizowaną część zamówienia zostanie niezwłocznie zwrócona Zamawiającemu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
7. Dokumentem potwierdzającym zakup jest faktura VAT przesyłana drogą elektroniczną na adres wskazany w zamówieniu. Faktura VAT jest obowiązkowa ze względu na charakter sprzedawanego towaru.
8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży/przedsprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje w kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
9. Przyjęcie przez sklep internetowy złożonego zamówienia zostanie potwierdzone e-mailem przesłanym na adres zamieszczony w formularzu zamówienia. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sklep internetowy na adres e-mail Zamawiającego wskazany w formularzu, przy czym sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane lub nieistniejące dane teleadresowe Zamawiającego.
10. Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do złożonego zamówienia poprzez e-mail kontakt@tanieplomby.pl wyłącznie do momentu przekazania zamówienia do realizacji.
11. Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej. W przypadku wysyłki towaru poza teren Rzeczpospolitej Polski mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za transport.
III. Ceny
1. Prezentowany katalog towarów oraz zamieszczone na stronach sklepu ceny (cenniki) są jedynie zaproszeniem do składania ofert (zawarcia umowy) w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, mają jedynie charakter informacyjny.
2. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
3. Ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki.
4. Informacja o całkowitej wartości zamówienia dostępna jest już w koszyku, po wybraniu opcji dostawy i płatności. Wiążącą dla klienta wartością zamówienia, jest ta znajdująca się na etapie Potwierdzania zamówienia, poprzez kliknięcie w przycisk „Kupuję i płacę”. Obie kwoty są jednakowe o ile Zamawiający nie dokonał w międzyczasie zmian produktów znajdujących się w koszyku.
IV. Warunki płatności i wysyłki płatności
1. Dopuszczalne formy płatności za zamówiony towar w sklepie internetowym obejmują:
– płatność za pobraniem
– płatność na konto w formie przelewu za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności
– płatność za pomocą kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest
Autopay S.A.”
– płatność bezpośrednio na konto sklepu internetowego:
Dane do przelewu:
East Consulting Łukasz Stendera
ul. Poznańska 11/2
63-400 Ostrów Wielkopolski
mBank: 02 1140 2004 0000 3502 8533 4312
2. Dokonywanie płatności przez Zamawiającego w sklepie internetowym za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności, realizowana jest w zależności od wyboru typu płatności. Przyjęcie zamówienia do realizacji i wysyłka towaru przez sklep może się odbyć wyłącznie po potwierdzeniu autoryzacji transakcji przez operatora rozliczającego ten typ płatności.
3. W przypadku braku wpływu należności na konto wskazane w trakcie realizacji płatności za zamówienie (dotyczy przedpłaty za pomocą przelewu elektronicznego za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności, bądź wpłaty na konto sklepu internetowego), zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 5 dniach roboczych od daty złożenia zamówienia.
4. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich na adres dostawy wskazany w formularzu Zamówienia.
5. Koszt dostawy towaru jest zależny od sposobu płatności i widoczny w podsumowaniu zakupów przed ostatecznym potwierdzeniem.
6. Zamawiający, który w przeszłości nie podjął przesyłki w terminie lub odmówił przyjęcia przesyłki może być, przy realizacji kolejnego zamówienia, zobowiązany do uiszczenia opłaty z góry tj. przedpłaty na konto.
7. Prosimy, aby w sytuacji odbioru przesyłki sprawdzić, czy opakowanie zewnętrzne nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, prosimy nie przyjmować przesyłki, a jako powód podać „uszkodzenie opakowania zewnętrznego” oraz skontaktować się z nami jak najszybciej w celu wyjaśnienia sprawy.
V. Odstąpienie od umowy
1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny jeśli zamówione produkty nie były personalizowane pod Państwa (indywidualne nadruki).
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:
East Consulting Łukasz Stendera, e-mail: kontakt@tanieplomby.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą elektroniczną).
4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
5. Mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia towaru), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
7. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat związanych z tym zwrotem.
8. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Adres, na który należy odesłać towar podany będzie w wiadomości (e-mailu) potwierdzającej przyjęcie przez nas Państwa zgłoszenia.
10. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
11. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
12. Prosimy o dołączenie do przesyłki zwrotnej dowodu zakupu towarów (wydruk elektronicznej faktury VAT), pomoże nam to w szybszej realizacji Państwa zgłoszenia.
13. Wszelkie pytania dotyczące realizacji prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży należy kierować do:
e-mail: kontakt@tanieplomby.pl
lub za pośrednictwem poczty na adres:
East Consulting Łukasz Stendera
ul. Poznańska 11/2
63-400 Ostrów Wielkopolski
Z dopiskiem „Odstąpienie od umowy”
VI. Reklamacje
1. Wszystkie towary objęte są 12 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw.
2. Sklep internetowy jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Klientowi Towar bez wad fizycznych i prawnych.
3. Wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową sprzedaży. W szczególności Towar jest niezgodny z umową sprzedaży jeżeli:
– towar nie ma właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności przeznaczenia;
– towar nie ma właściwości, o których sklep internetowy zapewniał;
– towar został klientowi wydany w stanie niezupełnym.
4. Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
5. W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z zamówieniem Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
6. Adres, na który należy odesłać towar podany będzie w wiadomości (e-mailu) potwierdzającej przyjęcie przez nas Państwa zgłoszenia.
7. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep internetowy przesyłki z towarem.
8. Prosimy o dołączenie do odsyłanego towaru dowód zakupu towaru (wydruk elektronicznej faktury VAT).
9. Reklamacja realizowana jest na podstawie wypełnionego przez Zamawiającego zgłoszenia reklamacji.
10. Produkt powinien być zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
11. Podstawy reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień wyświetlania, czy parametrów monitora Zamawiającego.
12. Koszty związane z odesłaniem towaru, zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji oraz przesłaniu potwierdzenia dokonania opłaty za wysyłkę paczki.